În anul care abia a început, societatea Croco din Onești – lider în România la produsele “Brezel”, “Crakers”, “Sticks” și “Petit Beurre” – va desfășura investiții impresionante, în valoare totală ce depășește 14 milioane de euro!

În primă fază, Croco va investi în jur de 7,5 milioane de euro într-o nouă linie de producție. Această investiție va permite extinderea capacității de producție, care și așa este una impozantă (în momentul de față, societatea oneșteană poate produce 93 de tone de biscuiți/zi!). Proiectul va demara la începutul lunii martie și se va încheia în octombrie, iar în cadrul acestuia sunt prinse și alte obiective importante, precum diversificarea gamei de produse, modernizarea spațiilor de depozitare și crearea unor noi facilități de logistică.

Trebuie subliniat faptul că absolut toate aceste investiții, societatea oneșteană le va realiza exclusiv din fonduri proprii! Componenta socială a investiției nu poate fi nici ea neglijată: 200 de noi locuri de muncă în cadrul fabricii de biscuiți Croco sunt disponibile chiar de acum!

În același timp, Croco a depus documentația necesară în vederea desfășurării unui alt proiect de investiții aproape la fel de mare ca primul (se are în vedere o investiție de aproximativ 7 milioane de euro), de această dată cu finanțare parțială din fonduri europene. Și în cadrul acestui proiect se urmărește tot dezvoltarea capacității de producție. Dacă răspunsul autorităților va fi pozitiv, în sensul că proiectul de investiții conceput de specialiștii Croco va fi aprobat, investiția ar urma să se desfășoare în perioada iunie 2017 – iunie 2018. În cazul nefericit în care nu va obține ajutor de la stat, acest proiectul nu va fi abandonat, ci va fi desfășurat de Croco la fel ca primul, din fonduri proprii. Singura problemă ar consta în faptul că s-ar produce o mică întârziere, investiția urmând să înceapă în octombrie, în loc de iunie. Partea bună este că și acest al doilea proiect va genera un număr considerabil de noi locuri de muncă, și anume 200.

Croco Onești este cel mai important producător autohton de pe piața de profil, dar produsele sale (12 sortimente de sticksuri, 21 de crackers, 11 de brezel, 4 de mix brezel&crakers, 9 de biscuiți cu cremă și 6 de biscuiți Petit Beurre) ajung și în peste 30 de țări de pe toate continentele.