Între 16 și 18 august, toți oneștenii sunt invitați să participe la o nouă ediție a Festivalului Verii, un eveniment privat (este organizat exclusiv de o firmă privată, Primăria doar închiriază terenul) care propune câteva schimbări față de anii anteriori.
Devenit deja o tradiție, “Festivalul Verii” de la Onești vine anul acesta cu câteva modificări față de ultimele ediții, menite să asigure o trecere lentă către un alt tip de eveniment mult mai la modă în zilele acestea – street-food.
“Încercăm să schimbăm puțin conceptul, iar pe viitorul să atingem și noi standardele evenimentelor de gen care se organizează în marile orașe. Din păcate, la această ediție, din cauza timpului limitat, multe dintre modificări vor ține în principal de organizare. De pildă, toți acei comercianți cu baloane, dulciuri și așa mai departe pe care îi întâlneam până acum pe aleea principală la intrarea în parc, vor fi amplasați în zona caruselelor”, a explicat un reprezentant al firmei care va organiza festivalul.
O schimbare importantă față de anii anteriori este dată de varietatea de produse care se vor comercializa acum pe perioada celor trei zile de festival. Deja și-au anunțat prezența mai mulți agenți economici din zonă, astfel că vor fi disponibile o gamă mai largă de preparate și mult mai multe sortimente de bere, iar prețurile nu vor mai fi unitare.
“Cum am spus, nu va fi un eveniment dedicat exclusiv conceputului street-food, dar cred că gurmanzii tot vor putea avea parte de o incursiune culinară interesantă. Dar anul viitor promitem să surprindem cu ceva special!”, au adăugat organizatorii.
Cel mai important însă, tinerii vor fi anul acesta în centrul atenției. “Ne axăm pe tineri, dorim să-i avem alături de noi în număr cât mai mare, de aceea am optat pentru artiști cu mare priză în rândul lor. Amintesc aici de Lino Golden, de Ioana Ignat, de Adi Sînă (n.r. – ex-Akcent). Dar mai sunt și alții”, au mai precizat organizatorii.
Lino Golden, pe numele său real Radu Cârstea, face parte din echipa lui Alex Velea – Golden Boy Society – iar una dintre piesele sale, “Panamera”, a devenit un adevărat fenomen trap în muzica românească, atingând peste 35 de milioane de vizualizări pe YouTube și fiind prezentă în playlist-ul celor mai relevante posturi de radio și TV din țară.