Furnizorul de gaze naturale și energie electrică E.ON a modificat, de la 1 noiembrie 2019, programul centrelor de “Relații Clienți” situate în Onești, pe bulevardul Oituz nr. 12, și în Bacău, pe strada Ștefan cel Mare nr. 22.
Astfel, pentru a putea rezolva mai ușor solicitările clienților, începând de pe data de 1 noiembrie și până pe 20 decembrie 2019 cele două centre amintite vor funcționa după un program prelungit, de luni până vineri între orele 08.00-18.00.
La Onești, doar în zilele de marți și de joi se lucra după acest program, în timp ce lunea, miercurea și vinerea centrul situat vizavi de sediul Primăriei era deschis în intervalul 08.00-16.00.
Clienții E.ON de la Onești au la dispoziție 10 ghișee unde cu ajutorul agenţilor specializaţi se pot încheia sau modifica contracte de furnizare a gazelor naturale şi energiei electrice, se pot primi informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemele de distribuţie a energiei electrice şi gazelor naturale.
Totodată, prin intermediul agenților specializați E.On, clienţii pot fi consiliaţi privind tarifele şi modalităţile de plată, dar pot consulta şi oferta de produse şi servicii oferite de companie.