.

Reporterii UNU pe Trotuș sunt în măsură să vă prezinte noi informații despre proiectul privind construcția centrului comercial din Onești (mall), despre care publicația noastră a scris în premieră AICI.

Compania de dezvoltare imobiliară și investiții Prime Kapital are în plan construirea unui centru comercial modern la Onești, după un concept unic. Este vorba despre un hibrid între retail park și galerie comercială, care și-a demonstrat funcționalitatea în alte orașe asemănătoare Oneștiului din punct de vedere al numărului de locuitori și a puterii de cumpărare, anunța în exclusivitate UNU pe Trotuș, în aprilie acest an.

INFORMAȚIE NOUĂ: Potrivit surselor UNU pe Trotuș, mall-ul de la Onești ar urma să fie construit pe o suprafață de nu mai puțin de 70.000 de metri pătrați (7 hectare), situată între strada Redului și strada Calea Adjudului, cu deschidere la ambele căi rutiere.

În cadrul mall-ului de la Onești ar urma să funcționeze un supermarket (numai acesta ar urma să ocupe 10.000 de mp), iar multe alte spații comerciale vor fi alocate unor branduri din diferite sectoare (în cadrul Roman Value Center, dezvoltat de același fond de investiții – Prime Kapital – se regăsesc branduri precum Carrefour, C&A, Takko, Jysk, Pepco, CCC, Hervis Sport, KFC, etc.).

În momentul de față, din sursele UNU pe Trotuș, contractul dintre vânzătorul terenului și cumpărător (Prime Kapital) ar fi fost prelungit cu încă jumătate de an, pentru ca fondul de investiții să poată obține avizele necesare începerii construcției.

În același timp însă, susțin surse UNU pe Trotuș, Carrefour – unul dintre cei mai mari retaileri din lume, care face parte directă din proiectul de la Onești – nu ar fi finalizat încă analizele cu privire de oportunitatea de afaceri în această zonă, acestea fiind, pare-se, principalele motive pentru care se amână începerea lucrărilor de construcție a mall-ului oneștean. Practic, Carrefour vrea să aibă o reflecție cât mai corectă asupra evoluției zonei din punct de vedere economic, pentru a-și da seama de perspectiva favorabilă a afacerii.

Abia după ce Carrefour va finaliza studiul de piață comandat, care nu face altceva decât să anticipeze comportamentul consumatorilor față de serviciul oferit de retailer-ul francez, vom ști dacă se face sau nu mall la Onești. (sursa foto: primekapital.com)