Dedeman Bacău, cel mai mare business antreprenorial românesc și totodată unul dintre cei mai mari angajatori din economia locală, ocupă un onorant loc 3 în topul celor mai valoroase branduri din România.

Conform unui studiu făcut de compania internațională Brand Finance, specializată pe evaluări de brand, compania înființată de frații băcăuani Adrian și Dragoș Pavăl în anul 1992 este al treilea cel mai valoros brand românesc, cu o valoare de 206 milioane de euro.

Dedeman este în același timp cel mai valoros brand cu acționariat 100% românesc. Brandul a crescut și prin extinderea rețelei naționale – chiar și în timpul crizei economice – depășind competitor internaționali și devenind lider de piață în bricolaj.

Top 10 cele mai valoroase branduri din România arată astfel:

  1. Dacia – 1,2 miliarde de euro
  2. Emag – 361 milioane
  3. Dedeman – 206 milioane
  4. Petrom – 162 milioane
  5. Digi / RCS&RDS – 150 milioane
  6. Banca Transilvania – 130 milioane
  7. BitDefender – 112 miloane
  8. BCR – 111 milioane
  9. BRD – 102 milioane
  10. Electrica – 80 milioane

Dedeman va deschide la Onești un nou magazin, pe strada Redului (la ieșirea din oraș către Adjud/București), după cum UNU PE TROTUȘ a anunțat în exclusivitate AICI.