(P) .

La două zile după ce UNU PE TROTUȘ a publicat articolul “UN REPUTAT ORTOPED GERMAN VINE SĂ OPEREZE LA ONEȘTI! PACIENTUL ESTE SOȚUL MANAGERULUI SPITALULUI ONEȘTEAN”, care a stârnit un val de comentarii în mediul online, postul TV DIGI 24 a preluat subiectul ridicând aceleași probleme sesizate și de publicația noastră.

În plus, cei de la DIGI 24 susțin că intervenția chirurgicală asupra soțului managerului spitalului oneștean, Oana Secară, ar fi costat 12.000 de lei, și că aceasta ar fi fost plătită din bugetul asigurărilor de sănătate.

Parțial adevărat, pentru că sursele UNU PE TROTUȘ spun altceva. Cu amănunte pe marginea acestui subiect vom reveni, însă, săptămâna viitoare, când vă vom prezenta și poziția oficială a dr. Oana Secară, managerul Spitalului “Sf. Ierarh Dr. Luca” Onești.

În facsimilul alăturat aveți dovada că știrea celor de la DIGI 24 a fost publicată pe site-ul lor vineri, 17 martie, în timp ce UNU PE TROTUȘ a prezentat cazul miercuri, 15 martie.

Știrea DIGI 24 poate fi vizionată aici.