Cofondatorul Wikipedia, Jimmy Wales, a lansat o nouă reţea de socializare online care speră să rivalizeze cu Facebook şi Twitter pentru a combate ”vânătoarea de click-uri” şi ”titlurile înşelătoare”, relatează Financial Times, potrivit zf.ro.

WT:Social, site-ul noii sale reţele sociale, permite utilizatorilor să distribuie link-uri cu articole de presă care apoi să fie dezbătute pe modelul news feed-ului de la Facebook. Subiectele variază de la politică şi tehnologie la heavy metal şi apicultură.

De la lansarea sa de luna trecută, WT: Social se apropie de 50.000 de utilizatori, potrivit lui Wales, numărul lor dublându-se în ultima săptămână. Totuşi, asta este departe de audienţa Facebook de peste 2 miliarde. „Evident, ambiţia nu este de 50.000 sau 500.000, ci 50 de milioane şi 500 de milioane”, a spus Wales, mai scrie sursa citată.

În timp ce algoritmii Facebook şi Twitter asigură că postările cu cele mai multe comentarii sau aprecieri apar primele, în timp ce WT:Social afişează mai întâi link-urile noi.