Cea mai importantă schimbare grafică din istoria grupului media al cărui vârf de lance este postul Pro TV se va produce la toamnă. Inclusiv postul Pro TV va avea o siglă nouă, deși aceasta abia se modificase.

“Un nume. O viziune. În curând”, este mesajul pe care îl transmite grupul Pro, care din toamnă va adopta o nouă ținută grafică.

Vor fi schimbări importante, atât de denumire cât și de cromatică. Toate aceste schimbări au fost anunțate, încă de la începutul lunii, de Paginademedia.ro.

  • Pro TV va avea o siglă. Culoare predominantă va fi un albastru puternic, pe care reprezențanții Pro TV o numesc „Clear blue”
  • Acasă TV devine Pro 2. Culoarea de post, care a fost dominată de galben și portocaliu, va fi ciclam, pe care reprezentanții Pro TV o numesc „Folly”
  • Acasă Gold, care se va numi Pro Gold, va avea o grafică dominată de auriu, supranumită „Golden rod”
  • Pro Cinema, care avea o grilă dominată de culorile albastru și roșu, va trece la mov aprins, supranumită „Patriarch”
  • Sport.ro, care avea verde deschis, va fi dominat de culorile negru și galben, supranumite „Fiery yellow and Black”.