CNAIR a dat vineri, 8 martie, ordinul pentru începerea execuției Variantei de Ocolire Bacău, un drum nou de circa 31 de km din care 16 km vor fi la profil de autostradă, ce se vor suprapune cu Autostrada A7, care va străbate de la Nord la Sud Moldova, informează zdbc.ro.

„Acest proiect va fi implementat de cel mai serios constructor  de autostrăzi din România, din ultimii ani (n.r. – UMB Spedition și Tehnostrade, deținute de omul de afaceri băcăuan Dorin Umbrărescu). Îmi exprim speranța că cei care încep să lucreze la șoseaua de centură a Bacăului vor continua să lucreze la drumul expres sau autostrada care va lega orașele Iași-Bacău-Brașov-Făgăraș și vor construi drumul Iași-Pașcani-Bacău-Focșani-Buzău-Ploiești. Practic, deși vorbim de niște proiecte, acestea au o succesiune logică, sunt cuantificate foarte clar în timp, se desfășoară deja activități pentru ele”, a spus fostul ministru al Transporturilor, Lucian Șova, într-o conferință de presă susținută ieri, la Bacău.

Pentru Centura Bacăului, autorizația de construire este eliberată pentru cea mai mare parte a traseului, urmează ca utilajele să-și facă apariția pe șantier, mai menționează sursa citată.

Centura Bacăului va avea trei sectoare:Sectorul 1: legătura rutieră DN 2 (sudul Bacăului) cu DN 2 (nordul Bacăului), în lungime de 20,180 km, sector ce se suprapune cu viitoarea Autostradă Moldova, între km 2 + 413 și km 18 + 682; Sectorul 2: legătura rutieră de la nord de Bacău, între DN 15 și DN 2, în lungime de 3,160 km; Sectorul 3: legătura rutieră de la sud de Bacău, între DN 2 și DN 11, în lungime de 7,360 km. (foto: zdbc.ro)

Articolul integral AICI