Serviciul lansat de RAJA Constanța acum mai bine de un an oferă tuturor abonaților companiei de apă, inclusiv celor din Onești, posibilitatea de a-și achita contravaloarea facturilor la apă fără nici cea mai mică bătaie de cap.
Crearea unui cont pe platforma on-line CONTUL MEU RAJA nu durează mai mult de un minut, dar avantajele sunt multiple: pe lângă plata facturii, clienții RAJA pot să-și verifice și să transmită on-line consumul de apă, să aibă o evidență clară a facturilor și multe altele.
“Cu platforma on-line Contul meu RAJA clienții noștri, indiferent de calitatea juridică, au toate informațiile într-un singur loc.
24 de ore din 24, 7 zile din 7, contul de client poate fi accesat în timp real, de pe orice dispozitiv conectat la internet.
Crearea acestuia durează doar un minut, iar avantajele sunt multiple:
- Verificarea și transmiterea on-line a consumului de apă
- Soldul de client la zi
- Evidenţa facturilor
- Plata facturilor, rapid și fără un comision suplimentar
- Posibilitatea activării facturii electronice
- Transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor
Contul meu RAJA poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.
Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA SA Constanța”, se arată într-un comunicat al Biroului de presă RAJA de la Onești.
Nu intră în această categorie oneștenii racordați la sistemul centralizat.