Serviciul lansat de RAJA Constanța acum mai bine de un an oferă tuturor abonaților companiei de apă, inclusiv celor din Onești, posibilitatea de a-și achita contravaloarea facturilor la apă fără nici cea mai mică bătaie de cap.

Crearea unui cont pe platforma on-line CONTUL MEU RAJA nu durează mai mult de un minut, dar avantajele sunt multiple: pe lângă plata facturii, clienții RAJA pot să-și verifice și să transmită on-line consumul de apă, să aibă o evidență clară a facturilor și multe altele.

Cu platforma on-line Contul meu RAJA clienții noștri, indiferent de calitatea juridică,  au toate informațiile într-un singur loc.

24 de ore din 24, 7 zile din 7, contul de client poate fi accesat în timp real, de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Crearea acestuia durează doar un minut, iar avantajele sunt multiple:

  • Verificarea și transmiterea on-line a consumului de apă
  • Soldul de client la zi
  • Evidenţa facturilor
  • Plata facturilor, rapid și fără un comision suplimentar
  • Posibilitatea activării facturii electronice
  • Transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor

Contul meu RAJA poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.

Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA SA Constanța”, se arată într-un comunicat al Biroului de presă RAJA de la Onești.

Nu intră în această categorie oneștenii racordați la sistemul centralizat.