Noul Centru de Relaţii Clienţi” din Oneşti este situat pe bulevardul Oituz, nr. 12 şi va fi deschis începând de luni, 17 decembrie a.c., astfel: luni – miercuri – vineri, între orele 08.00 şi 16.00, respectiv marţi şi joi, în intervalul orar 08.00 – 18.00.

Locaţia este uşor accesibilă, vis-a-vis de Primăria mun. Oneşti şi are o suprafaţă dublă faţă de vechiul spaţiu din str. Cireşoaiei, nr. 22.

Interacţiunea cu clienţii este facilitată prin intermediul unui număr de 10 de ghişee. Cu ajutorul agenţilor specializaţi consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale şi energiei electrice, să primească informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemele de distribuţie a energiei electrice şi gazelor naturale. Totodată, prin intermediul colegilor noştri, clienţii pot fi consiliaţi privind tarifele şi modalităţile de plată, dar pot consulta şi oferta de produse şi servicii oferite de compania noastră.

Prin accesarea info-chioșcului din cadrul CRC-ului Oneşti, consumatorii îşi pot tipări singuri facturile şi pot obţine informaţii despre conturile de energie sau gaze naturale.

Ca alternativă la Centrul de Relaţii Clienţi Oneşti, consumatorii E.ON pot să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:

  • Centrul Servicii Clienţi – telefonic, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabile gratuit, din orice reţea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
  • prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romro;
  • pe fax, la numărul: 0265 200 367;
  • prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.