Chiar dacă spre deosebire de multe alte piețe agroalimentare din țară prezintă un aspect destul de îngrijit, Piața Agroalimentară Onești și-a reîmprospătat considerabil imaginea după apariția investițiilor private.

În hala de carne, grupul de firme Roger & Bunghez, prin investițiile făcute, a adus un aer de modernism și civilizație. Iar brandurile La 2 Frați și Casa Cărnii, al doilea magazin amplasat în hala de brânzeturi, au convins cumpărătorii aproape instantaneu. Obișnuiți cu standardul impus de marile lanțuri de supermarketuri, clienții nu au decât cuvinte de apreciere la adresa investitorilor locali preocupați nu doar de profit, ci să ofere și condițiile unui comerț civilizat.

Piețele de regulă nu sunt foarte atrăgătoare, oricât de bine organizate ar fi. Aceeași mare pestriță de oameni, reprezentând toate categoriile sociale, se înghesuie în jurul tarabelor, în zgomot, vâlvă și mirosuri mai mult sau mai puțin plăcute, mai mult sau mai puțin ciudate.

La Onești, după apariția investițiilor private, pe lângă cele ale municipalității, atmosfera de vechi obor a Pieței Agroalimentare s-a cam risipit. Astfel, dacă ajungi în dreptul carmangeriilor La 2 Frați, Casa Cărnii ori Roger&Bunghez realizezi că și în Piața Agroalimentară poți avea parte de experiențe plăcute la cumpărături. Cele trei unități conving nu doar prin calitatea produselor, ci și prin stil. Ți-o confirmă forfota de zi cu zi din dreptul lor.

La 2 Pași, cea mai nouă investiție privată la piața din Onești

În arealul pieței centrale s-a deschis oficial sâmbătă o nouă unitate alimentară care atrage prin eleganță și bun gust. Magazinul La 2 Pași, situat vizavi de fostul sediu Onedil, își așteaptă clienții într-o ambianță plăcută, cu produse ce acoperă o gamă foarte largă – DETALII AICI. Aceasta este cea mai recentă investiție privată în zona pieței, care nu face altceva decât să contribuie la creșterea gradului de confort al clienților, oferindu-le posibilitatea unui comerț civilizat și curat. Îmi place nu numai felul în care arată, ci mai ales pentru faptul că-mi oferă posibilitatea de a-mi face cumpărăturile dintr-un singur loc. Văd că magazinele de proximitate cochete câștigă tot mai mult teren, ceea ce nu poate decât să mă bucure”, a precizat un pensionar.

Galeria foto de la finalul acestui articol este cea mai bună dovadă.

Investițiile private de la piața centrală din Onești vor continua însă în perioada următoare. Magazinul Panimon va fi și el complet renovat, după ce Grupul Agricultorul, deținut de antreprenorul oneștean Mihai Ilie, a achiziționat activele vechii fabrici de morărit și panificație din oraș. De altfel, un prim magazin Panimon, cel de la poarta fabricii, a fost deja rebranduit fiind inaugurat săptămâna trecută.

În toate aceste cazuri vorbim despre investiții de zeci de mii de euro, care reîmprospătează imaginea pieței centrale oneștene.