Proiectul viitorului mall din Onești, despre care UNU pe Trotuș a scris încă de acum 4 ani, în exclusivitate (DETALII AICI) și-a continuat cursul normal în ciuda celor 2 ani de pandemie și astăzi a ajuns într-o nouă etapă. Este practic unul dintre ultimii pași ce sunt necesari a fi făcuți în vederea începerii construcției propriu-zise.
Proiectul privind construirea unui mall la Onești a ajuns în faza în care publicul este invitat să transmită observații și propuneri privind intenția de elaborare a Planului Urbanistic Zonal (PUZ). Cei care doresc să se pronunțe pe marginea acestui proiect au ocazia să o facă în perioada 24 martie – 7 aprilie.
UNU pe Trotuș este în măsură să vă prezinte, în premieră, noi informații cu privire la viitorul mall din Onești, care va concura cu centrul comercial din Sfântu Gheorghe având în vedere suprafața pe care se va întinde: peste 12.000 mp (dublu față de Roman Value Center).
Mall-ul din Onești va fi dezvoltat de compania de dezvoltare imobiliară și investiții Prime Kapital. Modelul de mall adoptat, specific piețelor din orașele mici, cum este și Oneștiul, este chiar inovația Prime Kapital. “S-a demonstrat deja că acest concept funcționează foarte bine atât pentru dezvoltatori, cât și pentru chiriașii prezenți în aceste proiecte. De exemplu, încorporarea unei zone de food court și cafenele a fost foarte bine recepționată de locuitorii orașului Roman”, spunea Bogdan Marcu, Partner Retail Agency în cadrul Cushman & Wakefield Echinox, una dintre cele mai importante firme de consultanță imobiliară din țară.
„Mulţumim primarului Laurențiu Neghină, care nu ne-a pus piedici și s-a implicat pentru ca acest proiect să prindă viață”, spun cei implicați.
CE BRANDURI VOR FI PREZENTE LA ONEȘTI
Aproape sigur, un spațiu generos în cadrul viitorului mall de la Onești va fi ocupat de renumita companie de retailer de îmbrăcăminte germano-olandeză C&A, fondată acum 178 de ani și care include brandurile Angelo Litrico, Canda, Clockhouse, Here+There, Palomino, Westbury, Yessica, Yessica Pure.
Takko Fashion, a doua companie de retailer de îmbrăcăminte din Germania, care deține aproape 2.000 de magazine în 17 țări, se numără printre brandurile cu care se poartă negocieri, pentru a fi prezente la Onești.
De văzut care va fi poziția Jysk, în condițiile în care concernul danez ce comercializează “totul pentru casă” a deschis deja un magazin la Onești, între cele două stadioane (FC Onești și CSM), într-un spațiu extrem de elegant și de ofertant. În aceeași situație mai sunt Pepco, KiK și Sinsay, care au deschis deja magazine la Onești.
Cel mai mare vânzător cu amănuntul de încălțăminte din Europa, compania germană Deichmann, înființată în 1913, va fi, de asemenea, prezent la Onești, dacă negocierile se finalizează cu bine.
În zona de fast-food, există discuții cu mai multe branduri renumite, printre care se numără și Kentucky Fried Chicken, sau KFC, cum îl cunoaște toată lumea. KFC este un lanț de restaurante american, cu aproape un milion de angajați la nivel mondial. Peste 15.000 de restaurante KFC funcționează astăzi în 109 țări, dintre care o treime numai în SUA.
Benvenuti și Hervis Sport sunt alte companii care poartă negocieri cu Prime Kapital pentru a ocupa spații în cadrul viitorului mall de la Onești.
Alte branduri care ar putea avea magazine în mall-ul din Onești, ele fiind prezente, de pildă, în Sepsi Value Center din Sfântu Gheorghe și care aparține aceluiași dezvoltator, Prime Kapital: CCC, DM, Jolidon, KVL&Lee Cooper&Timeout, LC Waikiki, Mesopotamia, New Yorker, Noriel, Sportisimo, Tom Tailor.
Mall-ul de la Onești va găzdui și un hipermarket Carrefour, dar antreprenorii locali vor avea și ei ocazia să ocupe anumite spații.
CUM VA ARĂTA NOUL MALL DIN ONEȘTI
În anunțul de intenție privind elaborarea PUZ, se vorbește despre un centru comercial cu regim de înățime P + M parțial + 1 E parțial și construire ansamblu multifuncțional de clădiri (locuire, comerț, servicii, logistică). Proiectul prevede amenajarea de drumuri în incintă și parcare, zone tehnice, amenajare spații verzi, împrejurimi și accesuri, asigurare utilități, amplasare semnale publicitare, etc.
Viitorul mall din Onești va fi amplasat pe strada Redului, vizavi de magazinul Dedeman, iar accesul se va putea face atât de pe strada Redului, cât și de pe strada Calea Mărășești.
Prime Kapital are în portofoliu o mulțime de centre comerciale de top, atât în țară cât și în străinătate, și lucrează pentru dezvoltarea altora, între proiecte numărându-se și cel al mall-ului de la Onești.
Prime Kapital a dezvoltat Militari Shopping (București), Atrium Mall (Arad), Baia Mare Value Center, Roman Value Center, DN1 Value Center (Balotești), Zalău Value Center, Dâmbovița Mall (Târgoviște), Sepsi Value Center (Sfântu Gheorghe, Bârlad Value Center, Prahova Value Center (Ploiești).