Dedeman va deschide la Onești un magazin mult mai generos, pe strada Redului (la ieșirea din oraș spre București), și deja se înmulțesc zvonurile cu privire la destinația pe care o va avea spațiul de pe Calea Slănicului, după relocarea magazinului de bricolaj.
Dedeman a găsit într-un final soluția, pe care o căuta de multă vreme, în vederea extinderii operațiunilor de la Onești.
Dacă lucrurile vor decurge conform planurilor, în primăvara anului viitor magazinul de bricolaj de pe Calea Slănicului va fi relocat pe strada Redului.
Noul magazin Dedeman de la Onești va fi ridicat pe o suprafață de 30.000 de mp, care înseamnă automat creșterea dimensiunii raioanelor – astfel se mărește volumul și structura asortimentului de mărfuri – și mai multe locuri de parcare pentru clienți.
Frații Dragoș și Adrian Pavăl au bătut deja palma cu soții Cășuneanu în privința terenului pe care urmează a se ridica noul magazine Dedeman de la Onești, dar în același timp se pare că proprietarii companiei de bricolaj au rezolvat și problema spațiului actual, de pe Calea Slănicului.
Din sursele UNU PE TROTUȘ, în locul în care funcționează astăzi magazinul Dedeman de la Onești va ajunge fabrica de volane Autoliv.
Cei de la Autoliv găsesc spațiul de pe Calea Slănicului mult mai potrivit pentru genul de activitate pe care o desfășoară, în condițiile în care pe strada Gării (unde sunt prezenți astăzi) au parte de numeroase constrângeri, în principal determinate de spațiu, mai exact de lipsa acestuia.
Salariații Autoliv sunt în permanent conflict cu riveranii pe locurile de parcare existente, iar accesul către unitatea de producție volane se desfășoară în continuare cu greutate, chiar și după ce s-au mai lărgit puțin străzile. În schimb, pe Calea Slănicului n-ar mai fi nicio problemă de acces pentru mașinile care aprovizionează unitatea de producție cu materie primă sau pentru cele care ies pe poarta fabricii, cu volane.
Plus că Autoliv Onești ar intenționa să-și diversifice producția (pe lângă volane, s-ar mai putea face la Onești centuri de siguranță auto), ceea ce iarăși implică o suplimentare a spațiului.