Compania băcăuană Dedeman, cel mai mare și mai extins retailer de bricolaj din România, cu aproape 10.000 de angajați, vrea să lanseze în perioada următoare un format de magazin pentru orașele mici.

Dedeman continuă campania de expansiune iar orașele mici, acolo unde comerțul cu materiale de construcții și accesorii s-a derulat exclusiv prin jucători locali (societăți de genul Sephard sau Prakticasa), reprezintă următoarea țintă a gigantului de bricolaj deținut de frații Pavăl, informează zf.ro.

Într-un interviu acordat sursei citate de Dragoș Pavăl, unul dintre cei doi acționari Dedeman), acesta a precizat că următorul segment pe care dorește (n.r. – Dedeman) să-l atace este cel al orașelor sub 100.000 de locuitori, lucrându-se deja la un concept pentru orașele mici.

Dedeman activează pe piața de bricolaj din 1992 și operează în prezent o rețea de 47 de magazine, compania aflându-se însă în plin proces de extindere la nivel național.

Dedeman deține numai în București cinci magazine (iar în viitorul apropiat îl va deschide pe al 6-lea), și câte două magazine în Timișoara, Iași, Constanța și Bacău.

Investiții viitoare privesc deschiderea de noi unități în Turda, Giurgiu, Slobozia și la Zalău.