(P)  

Așa cum am anunțat anterior, din data de 17 martie 2020 activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul au fost suspendate pentru o perioadă nedeterminată, se arată într-un comunicat al RAJA.

Cu toate acestea, RAJA gestionează în continuare relația cu abonații săi în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate accesând contul de client on-line, pe adresele de e-mail sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro, la nr. de call center 0241.924, prin intermediul formularului de contact online sau pe adresa de Facebook.

Pentru implementarea sistemului electronic de comunicare cu utilizatorii noștri, personalul RAJA va contacta telefonic, în perioada următoare, toți abonații, în vederea confirmării datelor de contact.

Încurajăm toți clienții să utilizeze Contul de client on-line, accesând contulmeu.rajac.ro!