Un retailer  german, prezent și la ONEȘTI, Moinești, Comănești și Tg. Ocna, intră pe segmentul LIVRĂRILOR LA DOMICILIU

0
4190

Discounterul german Penny intră pe segmentul livrărilor la domiciliu lansând împreună cu compania AD Auto Total serviciul de comenzi online Lyvra. Astfel, clienţii pot comanda online peste 1.400 de produse, inclusiv mărci proprii şi promoţiile aferente, notează zf.ro. Deocamdată, serviciul de livrări la domiciliu este disponibil doar în București și Ilfov.

Livrările se realizează de luni până sâm­­bătă, între 12:00 – 20:00, în Bucureşti şi Ilfov cum spuneam, iar timpul de livrare este de cel mult trei ore, deşi se poate alege şi un interval orar preferat. Plata poate fi cash sau cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.

„În online, pariul e pe segmentul de food a­cum, pentru că pe non-food acest tip de co­merţ funcţionează de mult şi funcţionează bine. În online contează logistica însă“, spune Daniel Gross, executivul care conduce operațiunile Penny.

Lansarea platformei Lyvra face parte din planurile companiei de reorientare strategică odată cu rebranding-ul din Penny Market în Penny.

Deocamdată segmentul de livrări la domiciliu este doar un proiect-pilot, care ar putea fin extins în toată țara, inclusiv în județul Bacău, dacă dă rezultate.

Parte a grupului german Rewe, Penny este unul dintre cei mai active retaileri din România având un număr de 264 de magazine la nivel național, ce sunt deservite de trei centre logistice situate la Bacău, Ștefăneștii de Jos și Turda.

AD Auto Total este cel mai mare distribuitor de piese auto din România, care deține depozite în toată țara, inclusiv în municipiul Bacău.

Sistemul de flote AD Auto Total (SIF) este singura platformă on-line dedicată societăţilor de leasing operaţional, proprietarilor de flote, transportatorilor de mărfuri şi persoane, instituţiilor private şi de stat.

(foto mare: imagine ilustrativă)