Retailerul german Tedi se pregăteşte pentru intra­rea în România şi are deja 30 de contracte de chirie sem­na­te, spun sursele din piaţă. Primele magazine vor fi des­chi­se anul viitor, scrie zf.ro.

Nemţii caută spaţii în centre comerciale şi parcuri de re­tail atât în Bucureşti, cât şi în provincie, urmând a se ex­tinde agresiv.

Tedi vinde articole pentru petrecere, ustensile de bri­co­laj, produse din sfera electricelor, dar şi jucării, cos­me­tice sau bunuri pe care altfel le-ai găsi în drogherii şi far­ma­cii. Nemţii acoperă o paletă largă de articole non-food.

„Este un Lidl al comerţului non-food. În Germania, 90% dintre produse costă mai puţin de 5 euro“, spune o sursă din piaţă.

Retailerul german Tedi are peste 2.400 de magazine şi 20.000 de salariaţi în nouă ţări din Europa, conform site-ului propriu. Nemţii sunt deja în Polonia (din 2018) şi Cehia (2020), potrivit aceleiaşi surse. Cehia a fost a noua piaţă pentru grup.

„De când a fost fondată compania în 2004 (în Dortmund, Germania – n.red.), am crescut rapid, dar sustenabil“, spun oficialii Tedi pe site-ul propriu. (foto: imagine ilustrativă)