Compania de retail omnichannel Studio Moderna, care deţine pe piaţa locală 42 de magazine Dormeo şi Top Shop şi un portofoliu de peste 3.500 de produse, a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri netă de 261 milioane de lei, cu 15% mai mare faţă de 2016, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe, scrie zf.ro.
„Numărul clienţilor care cumpără prin teleshopping a înregistrat un uşor declin în ultimii ani, dar asta ţine de modul în care îşi fac oamenii cumpărăturile. De altfel, această scădere este compensată pe deplin de creşterea numărului de clienţi, a numărului de comenzi şi a valorii comenzilor plasate online sau în magazinele fizice“, a spus Zoltan Pilecki, managing director la Studio Moderna România, pentru sursa citată.
Studio Moderna este o companie multinaţională fondată în Slovenia în 1992 care s-a dezvoltat la nivel global de-a lungul anilor.
Cele mai căutate produse din portofoliul companiei sunt saltelele Dormeo, vasele de gătit Delimano şi încălţămintea din gama Walkmaxx. Producţia este externalizată către companii din Italia, Spania, Polonia şi China.