De aproximativ două luni, clienților stației MOL de la Onești le stă la dispoziție punctul Fresh Corner, cu o bogată ofertă gastro. În țară sunt 65 de benzinării Fresh Corner, dar numărul lor va ajunge la 100 până la sfârșitul anului.
Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL încă de acum doi ani, dar care a prins viteză în ultimele luni, fiind implementat și în cadrul benzinăriei MOL de la Onești (la ieșire din oraș spre Bacău/Tg. Ocna/Dărmănești/Comănești/Moinești).
Lars Hoglund, vice-președinte senior al Grupului MOL, responsabil pe segmentul de retail, a spus, în cadrul unei întâlniri cu presa, că până la sfârșitul acestui an vor fi deschise noi puncte Fresh Corner, care vor ajunge la 100 la nivelul întregii țări.
“Conceptul Fresh Corner are un impact pozitiv în rezultatele financiare ale grupului, iar România este o piaţă cheie pentru Grupul MOL. Sunt 65 de benzinării Fresh Corner în România şi vrem să deschidem 100 în total, în acest an. Şapte benzinării au bucătărie proprie. De asemenea, până în 2021, vom avea 750 de staţii Fresh Corner în regiune, din care 150-200 în România”, a precizat Hoglund, zilele acestea.
Conceptul Fresh Corner este un tip de magazine care acordă o mai mare importanță produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă și sortimentelor de cafea.
Cafeaua este unul dintre produsele principale ale Fresh Corner, fiind foarte apreciată de oneșteni. Un aparat inovator, cu ecran tactil, le permite clienților să-și prepare singuri cafeaua și să aleagă dintre cele 26 de arome de cafea proaspăt măcinată. Un barista poate prepara 23 de tipuri de cafea pentru drum și 16 tipuri de cafea care pot fi savurate în benzinărie.
În privința sandvișurilor, acestea sunt pregătite pe loc, iar produsele de patiserie și panificație sunt proaspăt coapte.