Cele aproximativ 100 de asociații de proprietari/locatari din Onești, precum și persoanele fizice și juridice care beneficiază de serviciile RAJA Constanța – noul operator de apă și canalizare din oraș, au la dispoziție diferite modalități de plată a facturilor.
Astfel, plata facturilor aferente serviciului de apă și canalizare furnizat de RAJA Constanța în municipiul Onești se poate face prin virament bancar în nu mai puțin de opt conturi deschise la Trezorerie, BRD; RAIFFEISEN BANK, MARFIN BANK, BCR, ING BANK, TRANSILVANIA, GARANTI BANK, prin numerar la casieria societății situată în Onești, str. Jupiter nr. 3, unde se află și sediul RAJA, sau în numerar la unitățile nebancare Poșta Română, Pay Point, Payzone și Westaco.
Totodată, RAJA a pus la dispoziție abonaților și trei numere de telefon, care sunt disponibile 24 de ore din 24, pentru reclamații referitoare la funcționarea defectuoasă a sistemului public de alimentare cu apă și canalizare din Onești. Acestea sunt: 0241.924; 0730.418.838; 0370.418.839.