Programat pentru data de 20 decembrie 2017, concursul de recrutare pentru ocuparea unui post de conducere șef birou, al unui post de polițist local, grad profesional principal, și al unui post de polițist local, grad profesional asistent, în cadrul Poliției Locale Onești nu se va mai ține anul acesta.

Organizarea concursului la data și ora stabilite inițial a fost imposibilă din cauza birocrației. Concret, Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) nu a reușit să desemneze, până la data de 13 decembrie, membrii reprezentanți, respectiv responsabilii de procedură în comisiile de concurs și în comisiile de soluționare a contestațiilor.

Mai pe românește, concursul nu se poate desfășura pentru că cei de la ANFP nu și-au făcut timp pentru a-și desemna reprezentanții în comisia de concurs, respectiv în cea de soluționare a contestațiilor, ceea ce înseamnă că nu ar fi avut cine să corecteze tezele de examen sau să rezolve eventualele contestații.

În aceste condiții, Primăria Onești trebuie să reprogrameze concursul anul viitor, la o dată ce urmează a fi stabilită.

Poliția Locală Onești ar urma să aibă în primă fază doar trei angajați (un șef și doi agenți), însă organigrama aprobată de consilierii locali nu este nici ea foarte stufoasă, în total fiind prevăzuți 6 angajați.