Hidroelectrica a anunțat NOILE OFERTE de preț la ENERGIE ELECTRICĂ pentru clienți

0
6523

Guvernul a anunțat că schema de plafonare a prețurilor la energie și gaze va continua și după 31 martie. Chiar dacă se ia în calcul prelungirea cu încă trei luni, până în acest moment nu au fost furnizate alte informații. În acest timp, furnizorii au emis deja oferte pentru clienți, pentru perioada de după data de 31 martie. La începutul lunii februarie, Hidroelectrica a anunțat oferte de furnizare pentru clienții casnici și business, după ridicarea plafonării, scrie adevarul.ro.

Prezenta ofertă este valabilă până la 28.02.2025 și are aplicabilitate pe perioada aplicării prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali din piaţa de energie electrică şi gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2025, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul energiei, aprobată cu modificările şi completările ulterioare (“Legislație privind plafonarea”).”, menționează compania.

Oferta valabilă pentru contractele încheiate până la finalul lunii februarie

Perioada în care se aplică prețurile din oferta Hidroelectrica este 01.02.2025 – maxim 28.02.2026, pentru contracte încheiate în perioada 1 februarie – 28 februarie 2025.
Oferta este următoarea:

  1. Maximum 0,68 lei/kWh (TVA inclus) pentru consumul realizat în perioada 1 ianuarie 2023-31 martie 2025 de către următoarele categorii de clienți:
  2. clienţii casnici al căror consum lunar este cuprins între 0 şi 100 kWh inclusiv;
  3. clienţii casnici la al căror loc de consum locuiesc persoane care utilizează dispozitive, aparate sau echipamente medicale alimentate de la reţeaua electrică, necesare efectuării tratamentelor medicale pe baza confirmării de la medicul specialist şi a unei cereri depuse la furnizor; pentru luna ianuarie 2023, în locul confirmării medicale se depune o declaraţie pe propria răspundere;
  4. clienţii casnici care au în întreţinere cel puţin 3 copii cu vârsta de până în 18 ani în baza unei cereri şi a unei declaraţii pe propria răspundere; limita de vârstă se prelungeşte până la 26 de ani în cazul în care copilul major urmează o formă de învăţământ;
  5. clienţii casnici familii monoparentale, care au în întreţinere cel puţin un copil cu vârsta de până la 18 ani, în baza unei cereri şi a unei declaraţii pe propria răspundere; limita de vârstă se prelungeşte până la 26 de ani în cazul în care copilul major urmează o formă de învăţământ;
  6. Maximum 0,80 lei/kWh (TVA inclus) pentru consumul realizat în perioada 1 ianuarie 2023 – 31 martie 2025 de către clienții casnici al căror consum lunar la locul de consum este cuprins între 100,01 și 255 kWh. Consumul de energie electrică cuprins între 255 și 300 kWh/lună se facturează la prețul de 1,3 lei/kWh, cu TVA inclus,

3.Maximum 1,30 lei/kWh (TVA inclus) pentru clienţii casnici al căror consum lunar depăşeşte 300 kWh/lună întreg consumul se facturează la preţul de maximum 1,3 lei/kWh.

Alte avantaje

De asemenea, compania a anunțat mai multe alte avantaje pentru clienți. De exemplu, aceștia nu vor avea de plătit niciun abonament zilnic. Compania a mai oferit și garanția că toți clienții vor avea drept furnizor o companie mare, care nu va dispărea de pe piață și nu va fi preluată ca și client de furnizorii de ultima instanță (FUI).

Clienții vor avea un cont online, iHidro, care e disponibil pe Android și pe iOS. În contul respectiv se află istoricul de facturi și plăți, se pot descărca facturile și se poate trimite indexul. De altfel, există posibilitatea de a plăti și facturile.

Indexul se poate trimite ușor cu ajutorul platformei web HE, dar și prin telefon sau contul online iHidro. Se pot gestiona mai multe locuri de consum în aplicația iHidro, dacă sunt pe același titular. Totuși, compania a creat posibilitatea că titularul unui loc de consum, să împuternicească un alt user să îi administreze contul, însă cu anumite restricții.

Dar sunt și câteva dezavantaje. Printre acestea, conform consumatorilor, contul online mai dă erori și trebuie îmbunătățit. De asemenea, oamenii spun că ar dori casierii în sucursalele Hidroelectrica deși plata facturilor se poate face la stațiile selfpoint sau ATM multifuncționale, ori online. (foto: imagine ilustrativă)