Panimon a deschis oficial, în această dimineață, primul magazin rebranduit după ce vechea fabrică de morărit și panificație din Onești, cu o tradiție îndelungată, de 64 de ani, a fost achiziționată de Agricultorul Group.

Panimon face în prezent obiectul unor investiții majore, printre care și rebranduirea celor 9 magazine pe care societatea le deține în Onești, în Târgu Ocna și la Slănic Moldova.

După preluarea de către Agricultorul Group, Panimon are un logo nou, iar sub această siglă atât în magazinele din rețeaua proprie, cât și în unitățile partenere vor fi comercializate doar produse de cea mai bună calitate, fabricate după rețete tradiționale și folosindu-se ingrediente sută la sută naturale.

Noua conducere Panimon vrea să readucă în prim-plan gustul pâinii și al produselor de panificație de odinioară. Nu întâmplător, printre zecile de specialități de panificație aflate astăzi de dimineață în magazinul Panimon de la poarta fabricii am descoperit cu bucurie renumitul baton cu mac, hrana de zi cu zi a școlarilor din Onești și de pe Valea Trotușului, în anii din urmă. „Se fabrică (n.r. – batonul cu mac) chiar după rețeta din trecut”, au menționat reprezentanții Panimon.

„Ne-am propus să renaștem povestea Panimon și acesta este drumul pe care îl vom urma”, spunea Mihai Ilie, după preluarea Panimon.

Primul magazin Panimon rebranduit a fost amenajat isteț, tradiționalul mobilierului, precum și felul în care a fost acesta personalizat, întâlnindu-se cu modernitatea și funcționalitatea.

Produsele Panimon dispun astfel de un cadru în care design-ul face trimitere subtilă la rețetele tradiționale de preparare, amintind de importanța păstrării, dar și a transmiterii tradițiilor.