Netflix rupe audiențele cu serialele pe care le difuzează, unele mai captivante ca altele.  Peste 250 de milioane de abonați din întreaga lume așteaptă cu sufletul la gură producțiile Netflix, telespectatorii români regăsindu-se și ei, în număr ridicat, printre fanii platformei de streaming americane.

(text) Cu atâția fani pe tot globul, Netflix pare să aibă la rândul său o admirație specială față de un brand românesc, lansat la Onești acum 29 de ani și care anul trecut s-a clasat pe primul loc în topul celor mai vândute mărci de biscuți dulci pe piața internă.

Produsele Croco par să fie printre preferatele celor de la Netflix, dacă ar fi să ne luăm după frecvența cu care acestea apar în filmele difuzate de platforma de streaming.

Astfel, după ce au apărut în mai multe secvențe ale serialului Kaleidoscope, renumiții biscuiți fabricați la Onești s-au văzut iarăși pe Netflix, în serialul Masacrul din Texas, lansat anul trecut.

Este cea mai bună dovadă că produsele Croco fac casă bună cu televizorul: nu doar că sunt sunt numai bune de „ronţăit” din confortul canapelei, dar devin ele însele vedete ale micului ecran.  (foto: captură video Netflix)