Pe segmentul de discount din România, giganții nemți Lidl și Penny Market se vor bate cu retailerul rus Svetofor, care se va extinde în țara noastră cu brandul Mere. Svetofor și-a propus să ajungă la 100 de magazine pe formatul de hard discount în următorii doi ani.
Fondată în 2009, reţeaua Svetofor numără aproximativ 600 de magazine în Rusia, unităţi fiind deschise şi în Belarus, Kazahstan şi Azerbaidjan, potrivit presei internaţionale. Pe lista expansiunii viitoare se numără România, Polonia şi Germania, relatează zf.ro.
“Primul magazin va fi deschis în luna septembrie la Snagov, pentru ca tot în septembrie să mergem la Braşov. Până la finalul anului vrem să avem 16 magazine”, a spus Andrei Filip, director de achiziţii în cadrul companiei Torgservice RM SRL, cea care operează businessul Svetofor în România, pentru sursa citată.
În Onești, giganții germani Lidl și Penny Market dețin câte două magazine, dar specialiștii în dezvoltare susțin că ar fi loc și pentru un al treilea brand pe segmentul de discount.