Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a admis încă o contestație pe tronsonul 3 al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău, practic singurul tronson PNRR rămas fără contract semnat. Este un „eșec răsunător”, acuză un fost secretar de stat, care atrage atenția că întârzierea uriașă înseamnă „tot mai puține șanse să atragem banii europeni din PNRR”, notează hotnews.ro.

„Nou eșec răsunător pe Autostrada A7 Ploiești – Buzău: Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor CNSC a admis încă o contestație pe tronsonul 3. Este al treilea câștigător anunțat de CNAIR și invalidat în instanță în 2 ani”, anunță fostul secretar de stat în mandatul lui Cătălin Drulă la Transporturi, Horațiu Cosma.

Acesta amintește că licitațiile pentru cele 3 tronsoane ale Autostrăzii A7 dintre Ploiești și Buzău au fost lansate din iunie 2021 și doar primele două loturi sunt contractate în prezent, dar că și acolo lucrările se mișcă greu: „După jumătate din termenul contractual, au ajuns la circa 15% stadiu în teren”.

Unde lucrează UMBRĂRESCU, totul este în grafic. Constructorul băcăuan construiește singur peste 255 de kilometri din viitoarea A7

UMB, grupul controlat de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, desfășoară lucrări pe 10 loturi din Autostrada Moldovei. În total, cele 10 loturi din Autostrada Moldovei care vor fi executate de grupul lui Umbrărescu reprezintă peste 255 de kilometri.

UMB domină, la ora actuală, clasamentul constructorilor de autostrăzi și drumuri expres din România, atât ca lungime a loturilor în execuție, cât și ca valoare a constructorilor. (foto: stirileprotv)