(P)

Omul de afaceri oneștean Constantin Isac, cel care a pus bazele societății de transport Transmoldova și pe care a manageriat-o peste două decenii, s-a stins din viață în urmă cu aproximativ 2 luni, la vârsta de 67 de ani.

În urma sa a rămas o afacere care nu funcționa neapărat ca pe roate, flota auto deținută de Transmoldova prezentând un grad avansat de uzură fizică și morală. În plus, compania oneșteană avea mai multe datorii la bănci, destul de mari.

Cu toate acestea, Transmoldova a suscitat mereu un interes crescut din partea mai multor investitori, unul dintre aceștia reușind să pună mâna pe companie imediat după decesul lui Isac.

Surse UNU pe Trotuș susțin că omul de afaceri brașovean Constantin Codreanu, cel care conduce din umbră compania Transbus Codreanu, a ajuns deja la un acord cu descendenții lui Isac și cu ceilalți acționari minoritari ai Transmoldova privind preluare controlului asupra societății oneștene.

De altfel, pe multe dintre traseele operate de Transmoldova, inclusiv pe cele mai importante dintre rute (Onești – București și Onești – Iași) au apărut deja autocare inscripționate “Transbus Codreanu”.

“Afacerea” s-ar fi perfectat relativ simplu, Constantin Codreanu dându-și acordul să preia toate datoriile pe care le avea Transmoldova la bănci și care s-ar ridica, potrivit surselor UNU pe Trotuș, la circa 40 de miliarde de lei vechi (în jur de 800.000 de euro).

În acești bani, Codreanu a preluat nu doar flota Transmoldova, ci și sediul companiei, în cadrul căreia pe vremuri a mai funcționat un motel și un restaurant.

În ceea ce privește flota auto deținută de Transmoldova, potrivit site-ului oficial al companiei, acesta cuprinde 40 de autobuze și autocare mărcile Volvo, Iveco, Man, Yotong, Renault, Ikarus având o capacitate de transport între 40 și 60 de locuri, 2 microbuze Iveco de câte 19 locuri și 4 microbuze Ford cu o capacitate între 13 și 16 locuri.

Comenteaza aici