(P)

F.H., din Onești, se chinuie de aproape o lună și jumătate să-și recupereze banii pe care i-a plătit unui magazin online care comercializează articole de îmbrăcăminte. În tot acest timp, femeia a purtat o corespondență intensă cu un reprezentant al firmei, dar nu s-a ales decât cu promisiuni și amânări peste amânări.

Nebunia a început în urmă cu aproape două luni, când oneșteanca a comandat de pe site-ul reduceritotanul.ro, un costum de damă.

Când i-a sosit produsul, fiind nemulțumită de calitatea acestuia – “Nu aducea în niciun fel cu cel din poze” – femeia a decis să-l returneze, luând totodată legătura cu proprietarul magazinului online, pe chat-ul site-ului respectiv.

Oneșteanca plătise 200 de lei pe costumul respectiv, pe care l-a returnat în aceeași zi, însă banii nu i-au mai ajuns nici până astăzi! “Am primit numai vorbe. Când am cerut clarificări, m-au blocat pe chat, peste tot. Am reușit să mai țin legătura cu ei doar pe messenger-ul de pe pagina de Facebook a magazinului online”, susține femeia păcălită.

Oneșteanca a amenințat inclusiv că va reclama cazul la Protecția Consumatorului, dar proprietarii site-ului au oferit tot felul de explicații puerile, amânând la nesfârșit să restituie banii.

“Bună seara! O să primiți banii înapoi în termen de 14 zile lucrătoare, o informau aceștia pe femeie, pe data de 17 aprilie (vezi foto mic 1). Când a primit acest mesaj, trecuseră deja două săptămâni de când oneșteanca primise și returnase coletul.

Trei zile mai târziu, când femeia a insistat să-și ceară banii înapoi, proprietarii site-ului au mai venit cu o precizare: “14 lucrătoare de când a ajuns coletul la noi

“Sunt 14 zile, nu mă mai duceți cu preșul, ajunge! Vreau banii urgent, nu vă mai folosiți de banii mei, sunt trei săptămâni de când am returnat coletul”, a replicat femeia înșelată.

Situația nu și-a găsit rezolvare nici până astăzi. Proprietarii site-ului au îndrumat-o pe F.H. să apeleze două numere de telefon la care foarte greu răspunde, însă, cineva. “Am reușit totuși să vorbesc de două sau de trei ori cu ei, m-au trimis la bancă să-mi iau banii și m-am dus acolo ca proasta, mărturisește femeia.

După alte insistențe ale oneștencei, cei de la așa-zisul magazin online au venit cu un alt răspuns care evident că nu s-a concretizat: “Bună ziua, săptămâna aceasta se va face viramentul(foto mic 2 – mesaj expediat pe 23 aprilie, ora 17.25).

Țeapa se conturează și mai mult în momentul în care femeia reclamă că telefoanele la care a fost îndrumată să sune sunt mai tot timpul indisponibile. “Sunt închise deoarece ne mutăm în altă zonă”, este răspunsul primit (vezi foto mic 3).

Pe 28 aprilie, fiind chestionați în continuu de femeie cu privire la problema ei, proprietarii site-ului îi cer acesteia numele titularului de cont, deși femeia trimisese în nu mai puțin de trei rânduri până atunci un cont disponibil în care să-i fie restituiți banii!!! (foto mic 4)

Vineri, 4 mai, oneșteanca este încă o dată dusă cu zhărelul, fiind înștiințată că “săptămâna viitoare se face viramentul. Ceea ce, desigur, nu s-a întâmplat!

Marți, 8 mai, altă mangleală: “Bună ziua. O să vă rog să trimiteți e-mail la următoarea adresă cu numele și numărul de telefon trecut în comandă, numele titularului de cont și contul IBAN și awb-ul coletului. Larisa.joviale@yahoo.com”.

Oneșteanca nu reușește să trimită e-mail la adresa indicată – “pur și simplu mesajul nu se expedia – însă dă datele cerute pe messengerul Facebook unde ținuse legătura continuu cu proprietarii site-ului.

Sâmbătă, 12 mai, primește ultimul răspuns din partea deținătorilor magazinului online, care o informează sec: “Bună ziua. Vom verifica luni la contabilitate”.

“Am expediat coletul la o oră după ce am primit produsul. Am văzut că nu este ceea ce doream, și am făcut retur. Data poștei este 3 aprilie 2018. Iar astăzi suntem în 14 mai”, conchide F.H.

De atunci au trecut 40 de zile și nu s-a întâmplat nimic. Miroase a țeapă ordinară!

Ca o precizare, coletul a fost primit de oneșteancă printr-o firmă de curierat de la o adresă din București, de pe Șoseaua Morarilor, acolo fiind și returnat, în timp ce firma care deține site-ul reduceritotanul.ro, SC Perrie SRL, este înregistrată la Rm. Vâlcea. Pe site, la secțiunea “Termeni și condiții”, se specifică faptul că coletele nu se trimit la sediul social.

Pe site nu sunt publicate la loc vizibil niciun număr de telefon de contact și nicio adresă!

UNU pe Trotuș a încercat să obțină un punct de vedere oficial din partea firmei în cauză, dar acest lucru a fost imposibil în condițiile în care pe site-ul reduceritotanul.ro nu sunt prezente datele de contact ale societății, la loc vizibil.

Comenteaza aici