(P)

Cătălin Ivan, directorul de marketing al Dedeman, cea mai mare companie antreprenorială locală, a dezvăluit, cu ocazia conferinței ZF Branduri Românești, organizată la Iași, cum au ales frații Adrian și Dragoș Pavăl numele care astăzi a devenit un brand în toată regula.

Cătălin Ivan a spus că în momentul în care Dragoș și Adrian Pavăl se aflau la Registrul Comerțului – se întâmpla în 1992 – pentru a înființa firma care ulterior avea să devină liderul național în industria amenajărilor interioare și al patrulea cel mai mare jucător de bricolaj și Europa Centrală și de Est, aceștia s-au trezit puși în situația de a alege pe loc un nume, după ce denumirea pe care cei doi voiau să o dea companiei era deja rezervată de altcineva.

„A fost nevoie ca acolo, pe hol, să conceapă un nume. Primul D, de la Dragoş, al doilea D, Denise, soţia lui, M de la mama soţiei şi A de la Adrian. Au ajuns la Dedeman, un nume cu rezonanţă nemţească“, a spus Ivan, conform zf.ro.

Numai în 2017, Dedeman Bacău a avut afaceri de 1,4 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de anul anterior.

Comenteaza aici